"Łe tszy, łe tszy j po łe tszy".

Mniej więcej tak samo jak rok temu powiem moją opinie co do gier zaprezentowanych na tegorocznym E3.

Anthem- wygląda przepięknie. Niepokoi mnie za to czym ma być ta gra. Twórcy mówią o rozgrywce singlowej na serwerach multiplayer... Co?. Mam nadzieje, że im wyjdzie ta gra bo jeśli nie to prawdopodobnie już nigdy nie otrzymamy nowego Mass Effecta.

Battletoads- jest! Według mnie na razie żadna część nie dorównywała tej z Nesa. Chociaż właściwie niczego nie pokazali to czekam.

Beyond Good and Evil 2- z trailera na trailer gra coraz bardziej wydaje za dobra by była prawdziwa. W ten ogrom kosmosu i płynna rozgrywkę po  prostu nie chce się wierzyć. Poza tym- to tym trailerze z Jade zdaje mi się, że to produkcja w stylu "wrzucajcie do gry wszystko co wymyślicie". Nawet po prosili fanów by robili grafiki. Sam jedna zrobiłem no i zobaczymy czy będzie wykorzystana.

Capitan Spirit- ta gra już zadebiutowała więc nie mam dużo do gadania. A skoro jest za darmo(w końcu nie wiem czy cała czy pierwszy epizod) to zrobię recenzję. No.

Cuphead-pierwszy fabularny dodatek. Premiera w 2019. Nie jestem pewien czy nie będzie on zbyt krótki. W końcu grę tyle robiono, że chyba nie dadzą rady. No ale- czekam.

Cyberpunk 2077- Polacy zamietli całą konferencję.Wreszcie jakieś konkrety! Chociaż dla mas nie był udostępniony żaden gameplay to osoby które były na E3 osobiście mówią, że jest świetnie.  Jedyne co mnie niepokoi to to, że z Rpga robi się Fps. No ale ogólnie na plus.

Daemon X Machina- nowa gra Nintendo. Bardzo ładnie wygląda- trochę w stylu ostatniej Zeldy. Sama gra będzie prawdopodobnie dobra. Jednak Nintendo ani trochę jej nie promowało. Pewnie nawet gdyby się ukazała na 3dsie to by było o niej głośniej bo tyle gier wychodzi na tego handhelda, że fani wszystko kupują.

Death Stranding- ta gra będzie dziwna. Aż przypomina mi się konferencja Konami  z 2011. Ale do rzeczy. Nie będzie chyba najgorzej. Ciekawe oradzanie się fabuła- stawiam 7+/10

Fallout 76- ewidentnie tytuł sieciowy. Coś tak świetnego jak Fallout zbeszczeszczonego przez chęć zdobycia kasy. Myślałem, że Bethesda to ta firma która do śmierci będzie bronić singla no ale się przeliczyłem.

Final Fantasy 7- nie rozumiem tego. Właściwie co kilka miesięcy wychodzi jakiś remake FF. Ktoś powie" no ale przecież to najlepsza część". Jak komuś tak zależy to niech sobie kupi Psxa i już. Ci którzy w to już grali-naprawdę przeszkadza wam niższa rozdzielczość?   A w indykach to już nie?

Forza Horizon 4- miała być Japonia albo Brazylia. No i mamy jakąś brzydką Wielką Brytanie. No ale poza tym- pory roku oraz kupowanie domów. Same plusy. Doszedłem do tego, że to moje ulubione wyścigi.

Gears POP!-dobrzy żart Microsoft! Bardzo dobry...

Halo Infinity- fajnie, ładnie, dziko. Chociaż właściwie nic nie wiadomo to nowy silnik cieszy. Czekam.

Kingdom Hearst 3- raz latamy, raz walczymy. Szykuje się super przygoda. Tylko żeby ta przygoda wreszcie weszła do sklepów. Mam jeden minus- dlaczego niema efektów dźwiękowych(pozdrawiam Quaza).

Lego DC Super-villiais złoczyńcy- wreszcie Lego wzięło Dc  na poważnie. Nie widzę jakiś super zmian, no ale fabułę znowu wymyślają oni więc może być zabawnie.

Metroid Prime 4- teraz skomentuje nie tyle grę co jej brak. Niby fajnie, że Nintendo zrobiło po prostu Directa. No ale teraz bez sensu komentować tylko jego. Lepiej raczej zrobić takie ich podsumowanie na koniec roku.

Obcy- Sega zamknęła stronę gry. Może to znaczyć dwie rzeczy- albo stracili prawa do Obcego i gier z nim w najbliższym czasie nie będzie albo, że będzie nowa część. Liczę na to drugie ponieważ Obcy Izolacja było niezłe.

Strarlink- jest dobrze. Przez cały rok Ubisoft nic nie mówił o grze co było dziwne. Sama gra to takie No man sky tylko że, zrobione porządnie. Z singlem, fabułą, klimatem, Toy to life i Star foxem. Tak w ogóle to będzie to chyba najlepsza gra z liskiem od bardzo dawna.

Tetris Effect- XD! I to jeszcze w VR!

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018