400 wyświetleń- historia bloga cz.2

 Przepraszam za przerwę. A już tak długo pisałem kilka razy w tygodniu! Jeśli jest wam jednak mało możecie mnie poczytać na Ppe.pl w blogach. Zaczynajmy.

Następnym wpisem był pomysłowo nazwany "Cześć!".Był po pierwszy post po trzy miesięcznej przerwie. Moim pomysłem co do niego było żeby ludzie pisali w komentarzach różne rzeczy a ja w połączeniu ich narysowałbym obraz. Jednak gdy teraz na to patrze myślę, że ludzie rzeczywiście mogli się nie domyśleć o co chodzi. To był pamiętny wpis z powodu tego, że od tego momentu zacząłem wszystko pisać z dużej litery. Pisałem długo tak też na tym blogu. Czemu? Nie mam bladego pojęcia:). Może dlatego, że tak łatwiej? Nie wiem. Następnie wstawiłem na bloga "Piłkarskie emocje". Były tam trzy zdjęcia przedstawiające po kolei: Ronaldo robiącego durną cieszynkę, "typową sytuację na boisku"(XD), oraz Diego Costę aresztującego jakiegoś piłkarza(XD).Tego posta akurat się nie wstydzę bo niema czego. Dalej wstawiłem "Konkurs" w którym kto rozwiązał zadanie wygrywał mój autograf. Równanie było następujące- 285*3000-5+8000000*6-3000=?. Strasznie proste co nie? Właśnie- więc nie wiem czemu jedna osoba napisała, że za trudne. Zwycięzcą okazała się za to moja siostra. Nawet nie domagała się nagrody.
Nie mówcie, że za często te specjale. Nie robię z nich żadnego nie wiadomo czego, a fajnie się je robi. I jeszcze jedno- to, że są wakacje nie znaczy, że postów będzie więcej. W końcu człowiek musi odpoczywać(XD).  Atak na serio to się postaram. Jutro może recenzja Mystery?

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018