Johny English Nokaut-recenzja

Znalezione obrazy dla zapytania johnny english 3
Pierwsza część Johnego Englisha była może nie rewelacyjna, ale na pewno kultowa. Druga część, co mnie zaskoczyło, trzymała poziom. No i teraz się popsuło... Ta część co prawda trwa mniej więcej tyle samo ile poprzednie części, ale dużo czasu się tu marnuje. Wiele żartów, które wiemy już od początku jak się skończą, trwają o wiele za długo. Właśnie-humor. Jest to co prawda ten sam typ humoru co poprzednio(znalazło się miejsce na jednak jeden bardziej subtelny żart-z Photoshopem;zdaje mi się,że na sali tylko ja go zrozumiałem). Nie umiem tego jakoś logicznie wytłumaczyć,  jednak tutaj humor mi się wydaje po prostu gorszy . Przykład? Na końcu drugiej części była scena gdzie Johny zaatakował królową(jak ktoś nie oglądał to nie wie o co chodzi). Tutaj na koniec agentowi spadły gatki. Ale zabawne... W poprzednich częściach postaci było dużo (dla mnie nawet za dużo), a mimo tego było całkiem dobrze napisane(jednej lepiej, drugie mniej...). W tej części był ich mniej, ale były nudniejsze. Na szczęście przynajmniej Johny jest taki sam jak poprzednio..
Ocena:6/10
Tradycyjnie przypominam o tym, że nie mam czasu pisać. Żegnam

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018