Dywizjon 303 historia prawdziwa-recenzja(?).

Znalezione obrazy dla zapytania dywizjon 303
Dlaczego dodałem znak zapytania do tytułu? Ponieważ nie wiem czy przy tak małej wiedzy można napisać przy tak małej wiedzy o filmie. Nic wcześniej nie kojarzyłem z historii o dywizjonie 303, nie czytałem książki ani nie oglądałem drugiego filmu o nim(#niepomylfilmu). Tak więc to bardziej wrażenia. Pomimo nie przeczytania książki widać(i to bardzo), że film jest to zbiór wydarzeń jak najbardziej upchniętych w obraz. Żaden wątek nie jest ani trochę rozwinięty. Jeśli ktoś nie czytał książki może powiedzieć "no ale to może być wina autora powieści!". Sądzę, że nie, ponieważ wtedy miała by ona z pięćdziesiąt stron. Drugą rzeczą która mnie bardzo rozczarowała są bitwy powietrzne. Przez cały film wszyscy się ekscytują jacy bohaterscy są ci piloci, albo ciągle boją się jaka to jest teraz wojna. Tylko, że tego w ogóle nie widać. Walki są bardzo króciutkie i bardzo podobne do siebie.  Tak więc-widzę, że to nie wina samej historii. Jednak jej zagranie, nagranie i  napisania jest bardzo, bardzo słabe.
Ocena-4/10
UWAGA-wiem, że to nie jest recenzja. Kiedyś mówiłem, że nie mogę dłużej pisać przez szkołę. W tedy jednak miałem lite. Teraz mam naprawdę ostro. Mimo to coś tam próbuję pisać. Nie długo będę prawdopodobnie nawet musiał zawiesić bloga. Proszę więc o wyrozumiałość.

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018