Kolegi News-06.08.18r.

Witam w nowej serii w której będę podawał najważniejsze informacje związane z tematyką bloga z ostatniego tygodnia.


Abstractism zostało usunięte ze Steama z powodu rzekomego kopania kryptowaluty z komputera gracza.To wyjaśnia czemu gra tak wolno mi chodziła- a już chciałem kupować nowy procesor. Swoją drogą niezła platformówka; prosta ale ładna. Tylko, że już w nią nie zagramy.

Jeszcze tydzień temu media były przerażone opuszczeniem treningów Manchesteru United przez Anthonego Martiala."Czyżby się szykował transfer?" krzyczeli dziennikarze. Tymczasem Antek... był na porodzie syna. Sądziłem, że to normalne zachowanie, ale nie w oczach Mourinho. On pewnie posadzi Martiala na ławkę na cały sezon :P

W zegarze Google pojawiła się opcja ustawienia piosenki ze Spotify jako budzik. Fajnie, cieszę się, ale jedna rzecz mnie dziwi.Nie żeby mi to przeszkadzało, ale-czy już nawet Google nie wierzy Muzyka Play? W asystencie też domyślnie opcją muzyki jest  Spotify...

Niedawno oficjalnie w sklepach pojawił się Wiedźmin RPG. To znaczy- pojawił się ale oczywiście nie w Polsce.. Czemu?! Teraz nawet Polska firma omija rynek polski. Lokalna premiera prawdopodobnie zimą.

Jeden z szefów BioWare zapewnił, że po Anthem firma skupi się na powrocie Mass Effect(Smuggler już się cieszy) oraz Dragon Age. Oczywiście jeśli gra nie okaże się klapą, EA nie usunie studia, a pracownicy nie zaczną robić Battlefilda czy innego Maddena. Szczerze nie chciałbym, żeby BioWare umarło, ale to co oni robią z Anthem...

Fornite na Androida nie pojawi się w sklepie Play- twórcy nie chcą płacić Google a grę będzie można pobrać ze strony. Ogólnie mnie to nie przeszkadza(zresztą i tak jej nie pobiorę), ale boję się, że nagle wszyscy twórcy zrobią to samo i sklep opustoszeje... tak jak z Netflixem.

                                                                        News tygodnia
Fifa 19... z trybem battle royal! Tryb naprawdę będzie nazywał się surwiwal. Będzie w nim chodziło oto, że co bramkę z drużyny przeciwnej będzie ubywał jeden gracz. Będzie to chyba jedyne battle royal w które z przyjemnością zagram... czy tylko mnie to bawi?

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018