600 wyświetleń- historia bloga cz. 4

Znudziło mi się staranie się o ładne zdjęcia na Instagramie, dlatego screeny ze starego bloga zobaczycie  na moim kanale na YT o nazwie(nie zgadniecie!) Pieknykapec. Także zapraszam.

Kolejny wpis był specjalny bo przecież na pierwszą rocznicę założenia bloga. Tylko co to było za świętowanie- informacja o dacie premiery filmu Minecraft(jak się później okazało była ona wielokrotnie przesuwana; na stan obecny jest to 24 października 2019, chociaż będzie to prawdopodobnie później z powodu niedawnej straty reżysera( ale nie, że umarł XD)). Następnie wstawiłem kolejne głosowanie na grę roku. Tam zbłaźniłem się pisząc "TYM RAZEM BEZ OBRAZKÓW" Czemu?  Tradycyjnie wstawiłem Fife. Kolejna rzecz której nie rozumiem- czemu wstawiłem Wiedźmina 3, skoro w go nawet nie grałem? Nie wiem. Dalej były "INFORMACJE PARAFIALNE". Wyjaśnienie pierwszej: na nowej stronie na blogu miały być jakieś zagadki, ale nawet wtedy uznałem, że to było głupie, więc porzuciłem ten pomysł. Druga: założyłem też bloga o nazwie Parodyschool na którym miałem "nauczać parodii wszelakiej". Jednak na to nie miałem pomysłów. Trzecia:bloga założyłem na maila mojej siostry, bo wtedy byłem za głupi. Nie żeby podczas pisania tamtego posta bardzo zmądrzał(o nie!).

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018