300 wyświetleń-historia bloga cz.1

Wszystko zaczęło się w 2013/14 roku. Wtedy patrzyłem na jakieś dziwne strony w internecie więc zachciałem też taką zrobić. Jednak jak ja zawsze zawsze idący na łatwiznę i znający się(wtedy-teraz coś tam już się łapię) na programowaniu założyłem bloga. Na blog.pl bo nie wiedziałem, że blogger jest lepszy a nazwa łatwa do zapamiętania. Nie wszyscy też wiedzą, że kolegi nie było moim pierwszym blogiem. Najpierw założyłem spis.blog.pl. Był to blog  związany za sportem(spis-subiektywny przegląd informacji sportowych) ponieważ wtedy byłem od tego uzależniony, a w szczególności od piłki nożnej. Teraz dużo mniej jej oglądam ale  mniej  więcej się w niej orientuje. Myślałem , że tam dużo pisałem, ale niedawno przed wyłączeniem serwerów blog.pl wszedłem tam i... pustki! Jednak nie ważne ponieważ ten blog ani trochę nie był popularny. Dlaczego założyłem kolegi? Ponieważ tamten blog był bardzo monotematyczny(nie wiem czy takie słowo istnieje). Chciałem stworzyć coś takiego takiego luzackiego i zabawnego. Pierwszy legendarny post zamieściłem 9 grudnia 2014 roku.Co do niego samego nie wiem co miało znaczyć "archiwum szkolne". O co chodziło  ci młody kapciu? Dokładnie tydzień później zamieściłem głosowanie na grę roku. Pojawiły tam się- Simsy 4, Fifa 15 oraz Minecraft. Tak MINECRAFT. Czy wyszedł w 2014/ Nie więc nie wiem skąd on tam.  Więcej o   na 400 wyświetleń! Dzięki za wszystko!

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018