800 wyświetleń-historia bloga cz.6

https://www.youtube.com/watch?v=7EKQrjGb0L4

Dalej chciałem zrobić kolejną "humorystyczną serię", dlatego zacząłem pisać poradnik Minecraft. Pierwsza "porada" mówiła o tym, że jeśli jesteś osobą niesłyszącą, nie powinieneś grać w tą grę. Dołączyłem do tego obrazek Steva za którym był Creeper. Kapujecie? Śmieszne co nie? Nie. To był czas gdy chciałem na siłę wstawiać posty codziennie. Po dwóch dniach zrezygnowałem. Jednak zanim to zrobiłem wstawiłem prawdopodobnie mój najgorszy post. Było to zdjęcie kolesia, który pobił rekord świata w ilości słomek w buzi. I tyle. Żadnej ilości tych słomek, żadnej historii tego gościa, nic. Pytanie kiedy zaczną się lepsze posty? Spokojnie, jeszcze parę lat. Dalej było zdjęcie komiksu z Komixxy.pl (tak abstrahując- choć ta stronka umiera, to jeszcze czasami tak coś skomentuję; możecie zajrzeć) o Biedronce The Game. Też nie wiem co się tak tą "grą" ekscytowałem. Kolejny post to krótkie, ale nawet spoko opisy kilku fobii. Być może ktoś tam w internecie zobaczył moje "dzieło" i powiedział "he, ciekawe...". Niedługo później zrobiłem drugą i zarazem ostatnią część poradnika Minecraft. Tym razem polecałem nic nie zmieniać w plikach gry, a by potwierdzić tą tezę, dodałem zdjęcie zniekształconego Creepera. Szkoda, że tak świetne serie tak szybko się kończą... Kolejny był post w którym polecałem kilka gierek na komórkę. Poza tym, że było to ekstremalnie krótkie, była jeszcze jednak bez sensu rzecz. Dwie z tych trzech gier zna chyba każda osoba na świecie, po co było je polecać? Nie wiem.

Sorry, ten post też był krótki. Aktualnie poza stronami na których się dotychczasowo udzielałem pracuję nad dwoma projektami. Więcej informacji wkrótce!

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018