4 lata bloga

Już 4 lata! Nie wiem kiedy w końcu wrzucę tego posta, ale załóżmy, że dzisiaj jest niedziela 9 grudnia i świętujemy 4 rocznicę powstania mojego bloga. Pierwsza niespodzianka z tej okazji... Założyłem nowego bloga! Tak- Kolegim.blogspot.com będzie się o muzyce, ponieważ od dawna chciałem coś o niej pisać, ale nie nadarzyła się okazja. Zapraszam.

Druga rzecz, czyli chciałbym trochę napisać o kulisach bloga. Po pierwsze- recenzje. Jak już wspominałem w ostatniej recenzji Huaweia GT Sport zawsze jak kupię nową płytę, grę, komiks, książkę itp. dopisuję to do "listy recenzji". Książki i komiksy recenzuje tylko w kąciku czytelniczym na Ppe.pl, poza komiksami paragrafowymi, które chciałbym  kiedyś wszystkie zrecenzować. Przy aktualnym tempie uda mi się chyba na emeryturze. Gry recenzuje głównie na Gametoficie. Staram się tam żeby robić też inne teksty, ale recenzje oczywiście najłatwiej. Aktualnie teksty robię zwykle w piątki co tydzień. Może to być dziwne, jak ktoś ma takie schematy, ale nie jestem perfekcjonistą to np. w pierwszym tygodniu robię coś na bloga, w drugim na Gametofit, a w trzecim na Ppe.pl (pewnie za chwilę wymyślę coś takiego dla nowego bloga), albo w sobotę gram na konsoli, a w niedzielę na PC... Staram się robić dosyć długie oraz dobre teksty. Nie sądzę bym za dwa lata stwierdził, że posty które robię aktualnie były słabe. Mam nadzieję, że patrzę na to wszystko dosyć trzeźwym okiem i jeśli nie mam czasu ani ochoty- nie będę robić nic na siłę. Mam nadzieję, że będę tu pisać jeszcze bardzo długo, a sam wejdę na jakiś wyższy poziom profesjonalizmu(jest na to pewna szansa, ale na razie ciii...). Na razie nie robię tego dla pieniędzy, chociaż kiedyś będę miał chyba zamiar, a na blogu mam najmniejszy zasięg w porównaniu do tych "innych" stron o których pisałem już wielokrotnie, a nie chcę się powtarzać. Jednak tutaj mogę robić właśnie takie luźne i bardziej osobiste rzeczy. Dziękuję, temat się wyczerpał.

Komentarze

NAJPOPULARNIESZY POST

...

Złote kapcie 2018